4/29/2015

Blogerka na Serbia fashion week-u


Na nedavno održanom Serbia fashion week-u imala sam sreću da prisustvujem radionici jednog od poznatijih celebrity street style fotografa Nabila Kenum. Nabil je osnivač je popularnog internacionalnog pariškog strit-stajl bloga, www.jaiperdumaveste.com.

Sajt je stvoren kako bi se identifikovale osobenosti i promene u današnjoj modi, takođe radi strit-stajl za neke od najboljih svetskih brendova uključujući: Vogue USA, L’Officiel de la Mode Paris, L’Officiel Italia, GQ France, GQ US, InStyle Germany, ELLE Magazine, Lucky Magazine, CR Magazine, Self Magazine China, Harpers Bazaar China, Vogue China, Style.com, Teen Vogue, itd. Pored toga, radi fotografije za modne kuće Missoni, Antony Morato, H&M, Barbara Bui, KTZ, itd.


Iskreno da vam kažem nikad do sada nisam bila na radionicama poznatih fotografa, ali me je ovaj osvojio svojom neposrednošću i spontanošću. Prvo sam zakasnila jer sam zapamtila termin održavanja druge radionice, a onda sam, u želji da budem što tiša i neprimetnija, pravila buku dok sam se provlačila. Uvukla sam se u zadnji red i kada sam konačno sela on mi je mahnuo i sa osmehom rekao: „Hi!“.

Jeste da me je malo bilo sramota, ali mi je bilo i drago što mi je poklonio trenutak svoje pažnje. Radionica se uglavnom sastojala od prikaza njegovih radova i analize najbitnijih detalja konkretne fotografije.


Nabil je parižanin, ali zbog prirode posla putuje po celom svetu. Omiljeni gradovi u kojima radi su Pariz i Njujork. Za Pariz kaže da u njemu žive najbolje obučene žene, a za Njujork da ima posebnu atmosferu i energiju.  

Inspiraciju za svoje fotografije pronalazi u geometriji,  pravilnostima u prostoru, ponavljanju motiva i njihovom uklapanju sa modelom. Dok sam ga slušala razmišljala sam o srpskoj uličnoj modi i koliko se ona razlikuje od svetske.


Definiciju samog pojma ulične mode nećete naći, ali ja bih rekla da se on odnosi na modu koju susrećemo svakodnevno na ulicama, a koja je kombinacija trenda, ličnog pečata i stila. Moj utisak je da ljudi u Srbiji idu na sigurne odevne kombinacije i da često kopiraju jedni druge. Često ćete sresti uniformisanu grupu tinejdžera/ki.

Ako ste ljubitelj street fotografije, sigurno vam se dešavalo da fotografišete neku interesantnu kreaciju, onako usput. Zanimljiva je činjenica da je neko od toga napravio profesiju, da mu je taj posao omogućio da sarađuje sa najpoznatijim modnim kreatorima, časopisima, putuje po celom svetu, upoznaje različite kulture...


Zaključak je da posao fotografa nudi razne mogućnost i da pojedini pravci tek čekaju da budu otkriveni. 

Ko zna, možda ćete vi biti jedan začetnika? J

Sve fotografije su postavljene sa originalnom URL adresom i povezane sa sajtom.

No comments:

Post a Comment

Molim vas da se držite teme bloga. Šaljite autorske radove i tekstove. Za sve ostale pošaljite link do originalne adrese. Sva prava na svoje autorske radove zadržavam. Za više informacija koristite kontakt formu ili e-mail fotomamablog@gmail.com

Hvala.